PRAKTISCHE INFORMATIE
Wachttijden
Er zijn 2 soorten wachttijden. De aanmeldingswachttijd is de tijd tussen de aanmelding en het intakegesprek. De behandelingswachttijd is de tijd van de intake tot de start van de behandeling.
Ik hou de wachttijden zo goed mogelijk bij, maar voel je vrij om contact op te nemen voor de daadwerkelijke actuele wachttijden.
Vanwege de vele aanmeldingen is er een aanmeldingsstop.
- Aanmeldingswachttijd:
- Behandelingswachttijd:
Klachtenregeling
Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Of ben je ontevreden over de behandeling, voel je dan vrij om dit met mij te bespreken. Ik ga graag met je in gesprek en wil er dan samen uit komen.
Lukt dat niet en blijf je zitten met vragen of onvrede? Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris. Hiervoor werken wij samen met Klacht&Company.
Er zijn twee manier waarop u een klacht kan indienen:
-
Door een mail te sturen naar nip@klachtencompany.nl
-
Via het klachtenformulier
Hieronder kunt u het klachten en geschillenreglement downloaden.
Openingstijden en bereikbaarheid