PRAKTISCHE INFORMATIE

 

 

 

Wachttijden

 

Er zijn 2 soorten wachttijden. De aanmeldingswachttijd is de tijd tussen de aanmelding en het intakegesprek. De behandelingswachttijd is de tijd van de intake tot de start van de behandeling. 

Ik hou de wachttijden zo goed mogelijk bij, maar voel je vrij om contact op te nemen voor de daadwerkelijke actuele wachttijden. 

 

Vanwege de vele aanmeldingen en beperkte ruimte is er een aanmeldingsstop.

- Aanmeldingswachttijd: 

- Behandelingswachttijd: 

 

 

Klachtenregeling

Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Of ben je ontevreden over de behandeling, voel je dan vrij om dit met mij te bespreken. Ik ga graag met je in gesprek en wil er dan samen uit komen.

Lukt dat niet en blijf je zitten met vragen of onvrede? Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris. Hiervoor werken wij vanaf 1 januari 2025 samen met Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier.

Er zijn twee manier waarop u een klacht kan indienen:

Hieronder kunt u het klachten en geschillenreglement downloaden.

Openingstijden en bereikbaarheid

 

De praktijk is geopend op maandag en vrijdag  tussen 08.30 en 17.00 uur. Inspreken op de voicemail of een bericht sturen kan altijd. Ik zal dan zo spoedig mogelijk reageren. 

Telefoonnummer: 06-82757323

E-mail: info@psychologiepraktijksusanheijman.nl

Klachten En Geschillenreglement Wkkgz NIP 2024
PDF – 108,9 KB 125 downloads